Selasa, 4 Januari 2011

Rilex Santai

        Seorang anggota polis peronda menahan seorang pemandu yang memandu melebihi had laju yang dibenarkan.......
      "Tapi encik" pemuda itu cuba menerangkan sesuatu pada encik polis tersebut....
"Jangan banyak cakap" Sergah encik polis itu.... "Bukan sekali ni saya perhatikan awak.... hari ni saya nak hantar awak ke lokap"
     "Tapi encik..... saya nak kata sesuatu yang penting ni" kata pemuda itu.....
"Usah banyak mulut,depan ketua saya nanti awak boleh terangkan semuanya" sekali lagi encik polis tersebut bertegas
Pemuda tersebut telah disumbatkan ke lokap....beberapa minit kemudian....encik polis tersebut menghampiri jeriji lokap dan berkata sesuatu ..."Awak kena duduk sini lama sikit, pasal ketua saya cuti hari ni... anaknya menikah... lusa baru dia datang"
     " Itulah yang saya nak cakapkan pada encik dari tadi... Sayalah bakal menantu dia" kata pemuda tersebut.....
"encik polis....@#@^!:#!%$"
....................................................  

0 Pengulas Sukan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...