Ahad, 20 Februari 2011

nak nampak slim

Nenek badan telebih muatan la skarang ni... kereta pun tak boleh blah nek... power drop la nek...ha ha ha... nenek gelak.....jgn risau kata nenek ... meh nenek bagi petua... jika mengalami masalah berat badan yang berlebihan... tesembul sana dan sini... he he...dan anda terfikir untuk menjadi langsing... tapi tak ada modal.. jangan risau kata nenek.. minum air asam jawa dan bonglai.... caranya: ambil segengam asam jawa yang diperah pekat, sedikit akar kunyit dan akar bonglai... rebuslah bahan bahan tersebut dengan dua gelas air... biarkan mendidih.. setelah sejuk barulah diminum pada sebelah pagi..amalkan minum air rebusan ini sekali sehari... insyaallah akan nampak perubahannye.... he he.... kalau nak apa apa petua meh tanye nenek... orang lama la katakan.. ye tak... he he cuba la ye..

8 Pengulas Sukan:

Fadzli Amir berkata...

Salam Nek...BONGLAI tu hape??? nak gak try tapi tak paham ramuannye...hehehhe

enn Qaa berkata...

haha . kalo x jd cm ne?

KUREKURE COMEL berkata...

sama gk cm fadzli...akar bonglai?cmne ye..
senang cari tak?


perhhh...excited la..kehkehkeh

Miss Dill berkata...

tu lah. saye pun nak tanye soalan yang same. bonglai tu ape? :)


Miss Dill^^

zati embong berkata...

ni betul2 ke tipu2 ni?nk caye ni O.o

Mr iz berkata...

ni betu betul...bukan main main...he he he...ayat pendekar bujang lapuk tu...he he... petua ini adalah benar benar belaka.... cuba la

khaifaiz berkata...

eh mana nk cri akar bonglai.. ada jual kt mana2 ker..

P/s: Terasa mcm nak slim blk ni

aisyah ahmad berkata...

interesting!!tapi celah mane pulak saye nak cari si bonglai tu Mr. Iz??Ape kate Mr. Iz komersial kan Bonglai tu..n regular customer nye adalah saye!!ok dop?;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...