Khamis, 28 Julai 2011

apa nak buat

hmmm.... setelah mencuba sedaya upaya... apakan daya... tahniah pada mereka mereka semua...misi 2014 telah berakhir... misi 2018 menjelma pula...kacang habis ... biskut lutut pun habis... kopi jantan pun dah habis... habis semuanya.... tahniah pada sang singa dan sang harimau........walaupun tak berjaya memenangi tapi kita tetap menang ...menang sorak.......kau tetap di hati... hu hu hu hu....
betul kata juga kata kata dari otai "mau cari orang yang pandai bermain bola memang ramai dan senang tetapi nak mencari pemain yang bijak memang susah dan payah.... menjadikan pasukan sebagai juara memang tak susah tetapi nak melahirkan seorang juara memang payah......"

Renung + tenung + fikir + kupas +selak + selam + kaji +  ulas. =  kesimpulan cara

10 Pengulas Sukan:

ChaCha berkata...

betul! insyaallah ada rezeki :)

ïêmå å¢klê§ berkata...

adoii..
penat menjerit tadi..
xpela kan dah kalah adat la..

Mr iz berkata...

ChaCha - ye cha harap harapnya begitu la kan... sampai tak sampai je ni...he he he

Mr iz berkata...

iema ackles - sama lah kita...he he he... kalah agreget je...ye tak ...he he he... next time kot...he he he

Tukang Karut berkata...

aku pulak kena beli tv baru pasal tv dah kena campak semalam...

dill berkata...

yang penting semangat tu! semangan kesukanan & cintakan Malaysia.

patriotik tetibe.

dill.

Siti Aziz berkata...

alamak...mek tie tak tengok pun...hu3,,,

Mr iz berkata...

Tukang karut - tu dia eh... he he he.. betul emosi tu... tb jadi mangsa...he he he he...sabar umur panjang ada la tu...he he he

Mr iz berkata...

dill - he he betul tu cik dill... bulan kemerdekaan kot...tu yang patriotik tu...he he he

Mr iz berkata...

siti aziz - mek ti buat apa je tu... he he he....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...