Khamis, 28 Julai 2011

Mampukah......

kasi gigit sama dia...ini bukan harimua berantai tapi harimau berapi ni....he he he he

 Harimau Besemuka Dengan Singa siapakah yang akan cedera


apakah sang singa mampu ......

Hari ni mungkinkah buku bertemu dengan ruas...he he he... pasti panas... siapkan kacang cap tangan dan kopi o jantan...nak sedap kasi tambah biskut lutut.... he he he.... kerana dengar khabar tiket perlawanan kedua antara malaysia dan singapura telah habis di jual.. bak pisang panas... sampaikan aku pun tak berkesempatan memilikinya... he he he... macam mana pun aku tetap akan ke stadium... tapi bukan di bukit jalil, stadium kat tepi tu je... he he he ...stadium astro...he he he... malam ni mesti ada yang terlondeh kain la jawab nya... disebabkan sokongan padu gitu... dan mungkin juga disebab kan malam jumaat... malam penuh berkat...ho ho ho....
mampukah kita.... semangat ...semangat... kerana kita anak malaysia yang bermain untuk malaysia... he he he... sang singa adakah dia benar benar anak si singa... atau mungkin kacukan singa,...he he he... segan la nak cakap...  jangan takut kita mampu kerana kita harimau yang bertaring dan masih gagah... apa lagi tunjukkan taring dan kasi asah itu kuku... tunjuk kan pada sang singa yang heboh bercakap besar... yang dah tak berapa nak bertenaga yang rata ratanya dah lanjut dan landut...ho ho ho...... sang harimau gunakan setiaip kelebihan yang ada... jangan leka ... peka segala... buka mata buka minda.... kasi bergeliga... tundukkan kan sang singa .... he he he he... tumbangkan si singa di kandang kita sendiri..... ho ho ho
tu dia panas ...he he he he... boleh punya .... dapat dua kosong je dah memadai.... he he he he.... penjaga gawang jangan lupa pinjam sarung tangan kat spiderman kasi lekat sikit...he he he.... yang penting bak kata wonderpet...kerjasama..kerjasama.... he he he he.......malaysia boleh... singapura pun boleh... boleh blah...he he he he he... sebelum nak main kasi layan lagu tarzan nyanyian zainal headwind... "kau di hatiku"... he he he .....harimau .. harimau... hari hari pun mau...he he he he......  
apa apa pun diharap pasukan malaysia bermain dengan bijak serta disempurnakan dengan semangat berpasukan.. diharap berjaya memenangi perlawananan...... menundukkan keegoan sang singa..... ni bagi sokongan padu ni....harimau boleh....malaysia boleh... punya...  he he he

18 Pengulas Sukan:

~SaL IjOu~ berkata...

auumm..kita tgk & lihat..jeng2~

Siti Aziz berkata...

rimau hebat...hi3

khaifaiz berkata...

tgh setup tempat ni... nk tgk harimau mlm ni

ïêmå å¢klê§ berkata...

uishh..
harimau 2 siap ad api2...
cnfirm la menang..
huhu

aleen aiden berkata...

teruja nih!aumm2...hu3

dill berkata...

Malaysia, kudoakan kamu bisa membaham singa berkakikan ekor dugong eh duyung itu~

dill.

Tukang Karut berkata...

aku dah upah bomoh orang asli bentong dah... bagi semua player singa tak nampak pintu gol malaysia...

Ezay Hadry berkata...

sengit malam ni..malam ni pasti harimau mengaum..

chemay berkata...

chaaiyokkkkk malaysiaaaaa
:0

Mr iz berkata...

salijou - habis sudahhhh... ho ho ho

Mr iz berkata...

siti aziz - dan comel juga gitu...he he he

Mr iz berkata...

khaifaiz - mesti best gitu..setting baik nya tu...he he he tapi apakan daya... hu hu hu

Mr iz berkata...

iema ackles - rupanya api tak cukup panas....he he he

Mr iz berkata...

aleen aideen -... he he he.. tidak kesampain jua nampaknya...

Mr iz berkata...

dill - tapi apakan day ternyata singa berkaki pelik itu mampu jua mengaum...

Mr iz berkata...

tukang karut - lepas ni kena guna bomoh lain la pulak ...he he he..bomoh tu ko kasi pecat 24 jam notis...he he he

Mr iz berkata...

ezay hardi - sama sama mengaum nampaknya... kelebihan sang singa kerana lebih besar dari sang harimau...

Mr iz berkata...

chemay - ye ... chaiyookkk untuk 2018 pulak ni...haiyooo.... lamanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...