Isnin, 4 Julai 2011

Episodes of – Tahukah Anda

    

       Wah tajuk pun dah upgrade tu.. ada  episode.. bikin ganas tu... he he he he.... Ah Tat sambil kutip hutang maa... boleh dapat info lagi tu... “lu tak mau bayar kasi satu info sama gua” Ah Tat punya ayat tu... setelah di cari dan di simpan dalam peti besi... tibalah masanya untuk dikongsi bersama kawan kawan di sekeliling serta di samping gitu... bak kata orang... ilmu lebih berkat kalau dikongsi tak baik kedekut... kata orang lah bukan kata Ah Tat ….jadinya marilah layan apa info yang ada disini.... sama ada … anda atau... kita dah tahu … tak tahu...nak ambil tahu mungkin juga buat tak tahu... he he he... lantak lah … jadinya jom kita layan je lah info info yang Ah Tat dapat...... layanzzzzz......

  • Antara pokok paling tinggi dan tertua didunia adalah dari jenis Giant Sequoia yang memiliki ketinggian 85 meter. Usianya dikatakan antara 2,200 hingga 2,700 tahun.......
  • Di Ohio Amerika Syarikat bunga carnation adalah bunga rasmi.....
  • Monyet paling banyak digunakan dalam ujikaji sains dan perubatan. Kira kira 30,000 haiwan itu digunakan pakar perubatan dan saintis sepanjang tiga tahun mereka mengkaji mengenai panyakit polio.....
  • Buaya tidak boleh menjelir dan mengerakkan lidah kerana organ itu melekat pada lelangit..
  • Semua planet diangkasa bergerak mengelilingi matahari mengikut pusingan jam kecuali planet venus.....
  • Ikan Haruan dapat mengesan 27,000 jenis bau, sekaligus menjadikannya haiwan paling sensitif deria baunya....
  • Somalia adalah satu satunya negara didunia yang mana penduduknya bercakap dalam satu bahasa iaitu somali.....
  • Walaupun unta dikatakan haiwan paling tahan dipadang pasir, namun zirafah dan tikus adalah haiwan yang boleh hidup lama tanpa air......
  • Ibnu Sina adalah doktor pertama didunia....
  • jika menjerit selama lapan tahun, tujuh bulan dan enam hari, anda boleh menghasilkan tenaga yang cukup untuk memanaskan secawan kopi......
       
           itulah...itulah dia antara serba sedikit info yang Ah Tat dapat... sikit pun boleh la kan... dari sikit sangat ataupun tak ada... .. apa macam boleh... bukan boleh belah haaa.. bahaya tu... banyak maksudnya disitu... jadinya cukuplah sampai disini si Ah Tat mengarut tanpa mencarut... sebelum orang datang potong Ah Tat.. jumpa lagilah di lain episode... tu dia episode lah pulak... ok lah Ah Tat mau jalan cari orang yang tak bayar hutang lagi maa... nanti tak mau bayar ... Ah Tat kasi bunga maa.. bukan bunga interest maa.. itu bunga tak boleh woo.. Ah Tat kasi bunga ros maa..he he he.. babai

30 Pengulas Sukan:

Siti Aziz berkata...

point yang paling last...Mek tie tak sanggup!! baik beli pembancuh kopi... senang....waaaa.....xsanggup!!

Nasriq berkata...

8tahun menjerit???? erm... mamak... kopi o se... tak mau jerit2 ha!

zati embong berkata...

jat rasa ramai lg tokoh2 islam yg lain selain ibn sina.kagum.

Cik SHiNJU berkata...

Waa...Ah Tat manyak pandai punya olang ooo... telima kasih kasi info hoh... :)

Titisan Hujan berkata...

a long time kenot get a new info..

suke lh pengetahuan am kali nie..maceh Mr Iz ^^,

missSenget berkata...

tak bayar hutang bole dpt bunga ros kalau dengan ah tat??

ah tatttttttttt...
pinjam duiiiiiiiiiiiit..

Mr iz berkata...

Siti Aziz - he he he he ala cube je mek ti... mana la tau berjaya ..dah jimat dah disitu...he he he he

Mr iz berkata...

nasriq - he he he alamak tetiba nasriq jadi sopan santun gitu... he he he... bertuah mamak tu hari ni... biasa kena jerit kot... he he he

Mr iz berkata...

zati - ye betul tu cik jat ramai lagi ilmuan islam sebenarnya... kira salah satu la ni... he he he

Mr iz berkata...

cik shinju - Ah Tat memang biasa itu macam tu maa..dia muka ada ganas tapi hati manyak baikk woo... he he he

Mr iz berkata...

titisan hujan - sama sama cik zia .. Ah Tat ada sikit sibuk kutip utang maa... he he he

Mr iz berkata...

miss senget - bole maa talak hat punya... pasai Ah Tat bukan along maa... dia anak nombar tiga maa.. alang itu pasai dapat bunga maa... bila mau sain aglement... pinjam sepuloh kasi bayar sembilan ampat lima pun ok maa.. itu balance kasi beli bunga ros maa.. he he he

M a W a D D a H berkata...

ah tat manyak bagus ooo..manyak bg info...:)

syahira ariff berkata...

nak bagitau buaya kau mengumpat lidah dia

bunga berkata...

banyak gak baru tau.:)

JARI YANG TERBARAI berkata...

menjerit bukan sahaja mampu memanaskan kopi tapi mampu menambah isipadu kopi dengan semburan air liur

Encik MamaT berkata...

27k jenis bau.. perghhh.... fakta2 menarik ni... hehehe


erk.. bro.. span getah tu ape?

ïêmå å¢klê§ berkata...

xpayah la iema nak tgk natioal geographic lagi..
hihi...

baru perasan memang xpernah nampak buaya punya lidah...

cik pip berkata...

wah byk point bgus maa..tapi yg last tu kalau buat blh mati..hahah :)

Scya Lollita berkata...

erkk .
jerit btahun2 . kalo laki silap2 x lepas nak akad haha

aisyah ahmad berkata...

wahhh..lamenye AA tak datang sini..semua dah lain..heheh..

tapi yang penting..tak telarat la AA nak menjerit selama itu untuk buat eksperimen..sehari menjerit pon belum tentu boleh..huhu

Mr iz berkata...

mawaddah - ha ha ha Ah Tat ada bagus ka...he he he terima kasih cik addah ye.. itu bunga nanti kasi turun maa..he he he

Mr iz berkata...

syahira ariff - alamak semen ni yang bikin goyang ni... boleh jadi lauk ni... he he he he

Mr iz berkata...

Bunga - sama lah kita cik bunga..he he

Mr iz berkata...

jari yang terabai - he he he betul juga tu.. penambahan perasa semulajadi..he he he...baru lemak berkrim tu...

Mr iz berkata...

encik mamat - tu la banyak tu.. power ikan haruan ni..anugerah terbaik gitu..he he he



dah reply pasal span getah tu en mamat.....

Mr iz berkata...

iema akcles - he he he eh serupa lah kita.. peminat juga rupanya tu... ada geng...

Mr iz berkata...

Aisyah - he he he betul tu baru setengah minit menjerit pun dah terasa lelah.. sapa yang boleh menjerit lama macam tu memanag yang terteror... he he he

Mr iz berkata...

cik pip - he he he betul maa.. boleh mati kering gitu...he he he

Mr iz berkata...

scya lollita - he he he ... takut tok kadi terkejut je pasal biasa menjerit..he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...