Ahad, 31 Julai 2011

Kemalangan


   Malang memang tak berbau... kalau berbau senang nak hidu... senang la nak tau... tu la pasal... dah banyak kali aku bagi tau kat kau... kau tak mahu nak dengar juga apa yang aku bagi tahu kat engkau selam ni kan...degil... bila aku bagi tahu, kau kata aku membebel... masuk telinga kiri keluar telinga kanan bukan nak sangkut melekat kat kepala otak kau pun.......dah beribu kali aku bagi tau .... kalau nak keluar berjalan jalan tu berhati hati... kau tak mahu juga dengar jugak.... jangan jalan dekat bawah... bawah ni bukan tempat kau... tempat kau dekat atas sana... kau tak mahu dengar juga... tak paham aku.... he he he he
Naaah.....tuuuuu...diaaa.... sekarang siapa yang susah.... bukan aku... engkau juga yang susah...  kan dah eksident... tu la degil sangat...padan dengan muka kau...aku tepuk tangan je...he he he....sambil gelak sikit je... dan aku nak bagi tahu kau sebenarnya aku ni bukan kawan kau pun ..selama ni pun aku memang tak pernah suka dengan engkau ... aku memang benci dengan kau.....tak pasal pasal nyawa kau melayang... kemalangan yang membabitkan nyawa pulak tu... mati keras la kau jawabnya... bukan mati katak ... pasal kau pun bukan nya seekor katak pun.... kau hanya seekor cicak.... he he he he.... dan lagi satu aku nak bagi tahu engkau yang aku ni bukan cicakman..... he he he he.... itu saja aku nak bagi tahu kat kau buat kali yang terakhir....he he he





Kalau dah memang degil tu .... degil la jugak...kan dah berkaren...ppzzzzzttt... keras sudah...he he he he

51 Pengulas Sukan:

Ezay Hadry berkata...

geli2..next time ati2 la..
hehe kene karen ke??

zati embong berkata...

jat tgh mkn ns mnyk kot ni.lpar2.haha.

tanam 2 ijat.mati da.haha

bunga berkata...

eeee...geli2..ehehehe..

Siti Aziz berkata...

mr iz...suh orang rumah buat sup..ha3....

dill berkata...

Cicak mati terkena karen

Ahad - Seekor cicak bla..bla..bla..

haha! macam2 ijat neh

dill.

Tukang Karut berkata...

cicak goreng tepung pun sedap... huhu... try la... nyum nyum nyum... haha...

ïêmå å¢klê§ berkata...

ee yerk..
xsuka cicak...

emydiaz3 berkata...

hehehe...tersepit..tiada jalan pulang..

eton berkata...

ala2 kesiannya.. hehehe

ZWAN SABRI berkata...

Ayooooo, cicak punya cerita kemalangan ka? HAHA

MySuaraBlog: Asal Usul Kaca Mata Hitam

chemay berkata...

padanmukaaa cicakkkkkk!!
boooooo
:P

Siti Arfah berkata...

Hehe. Igtkn ape td. huhu

Mr iz berkata...

ezay hardi - he he he tu la padahnya tak berhati hati... keras rentung hitu... berkaren... he he he

Mr iz berkata...

zati embong - he he he he dah selamat cik jat... he he he

Mr iz berkata...

bunga - he he he he .... sama lah kita pun... tapi saya geli hati je... he he he

Mr iz berkata...

siti aziz - dia tak mau la...dah tanya dah siap lari lagi...he he he

Mr iz berkata...

dill - he he he he dia ingat ijat ni kawan dia kot si cicakman....he he he

Mr iz berkata...

tukang karut - ho ho goreng tepung... terbaik tu... membangkitkan selera woo...he he he

Mr iz berkata...

iema ackles - he he he.. samalah kita... he he he

Mr iz berkata...

emydiaz3 - he he he betul tu...tersiksa badan...he he he

Mr iz berkata...

eton - he he he ... eh ada juga ye..he he he.. dah nasib badan...eton...

Mr iz berkata...

zwan sabri - he he he he... tragedi si cicak gitu...he he he he

Mr iz berkata...

chemay - he he he he ... sama sama kita padan kan dia...he he he....

Mr iz berkata...

siti arfah - ruoanya sang cicak yang bernasib malang.. he he he bikin suspen gitu...he he he

Miz Novexx berkata...

ohhh, apakah itu??
warnanya kelabu....



heheh, malang tak berbau

missSenget berkata...

letak dalam frame..

buat pameran...hahahah

aisyah ahmad berkata...

hahaahah...
padan muka itu cicak...
sape suruh main merata..
kan dah mati cicak tu..

Caythrine Amanda berkata...

UIKS...bole buat juadah ptg ni..haha..

~SaL IjOu~ berkata...

oh..sy pun baru je bunuh sekor cicak minggu ni..dok berkeliaran ke situ ke sini..geram!

Lea IsNaw! berkata...

cicak? erkkk...geli2...

Titisan Hujan berkata...

yakkkk

kalo dh cicak tu
smpai bila2 la cicak
i hate cicak ^^,

Mr iz berkata...

miz nouvexx - he he he yang pastinya ia bukan cicak man...he he he... tapi bila dah berkaren memang berbau...he he he

Mr iz berkata...

miss senget - he he he ... ingatan buat geng cicak yang lain...he he he baru itu cicak mau ingat kot...he he he...

Mr iz berkata...

aisyah ahmad - he he he ni baru dikatakan mati cicak bukan mati katak...he he he tak gitu cik aa... he he he

Mr iz berkata...

caythrine amanda - he he he kasi goreng masak tepung gitu...he he he

Mr iz berkata...

salijou - tahniah cik sal... saya memang dah siap gundu getah... memang menunggu masa je nak tembak..tapi yang ni menyerah diri la pulak...he he he

Mr iz berkata...

lea isnaw - he he he pentakut cicak ye cik lea..he he he... geli kat mana tu..ho ho ho

Mr iz berkata...

titisan hujan - sama la kita saya pun pembenci cicak juga...

aleen aiden berkata...

cit!cicak rupanye.hu3

Aida Omar berkata...

huk3..sian kt cicak tu.. hahaha...malang memang tak berbau

ORLANDO AHMAD berkata...

hok aloh

Eda berkata...

haha..sabo je la...selamat berpuasa mr.iz..hehe

Warna Warni Kehidupan berkata...

ouch..kasihan sungguh..tak sempat nak raye...

~Nabilah~ berkata...

wat cicak goreng pown sodap...hahaha

say to easy=) berkata...

sy cukup geli dgn cicak.sbb cicak penah masuk dlm bju sy..mmg sy menggelumpur mcm bdn kena bakor.hahah

cik FARA berkata...

gelii~~~

syahira ariff berkata...

cicak polka dot.
kesian betul
spesis terancam!

dyanie berkata...

iyewwwwwwwwwwww.......
bia beno skit nie....
cicak ohohoho
geli

M a W a D D a H berkata...

confirm bau busuk giler lepas kena karen...

p/s: selamat berpuasa ijat...:)

azi nur berkata...

ee geli dgn cecak ni...meremang ... haha

Haru Biru berkata...

wakakaakaka.... kalo tokek leh juugak jual.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...