Jumaat, 26 Ogos 2011

Terima Kasih

            wahh.. ada habuk... sawang labah labah pun ada juga ni... haiyaa.... laaa kucing pun ada beranak juga kat sini...he he he........woiyooo...lama woo ah tat tak menulis dan menconteng .... bukan menconteng arang... menconteng di ruangan Ah Tat sendiri maa... terima kasih yang teramat sangat pada kawan kawan yang mana telah datang dan melawat kerumah Ah Tat serta bertanya khabar tentang Ah Tat....walaupun hari raya belum sampai lagi.... terima kasih semua.... Ah Tat minta maaf pada kawan kawan disebabkan tidak mempunyai masa untuk menterjah kerumah kawan kawan serta membuat onar di ruangan kawan kawan ... jangan marah Ah Tat maa..
        Ah Tat sibuk sepanjang ramadhan ni... terkocoh kocoh kesana kemari... kehulu kehilir dan akhirnya kesitu juga ...bukan mau angkat wang maa.... Ah Tat takut kena potong maa... ho ho ho .... Ah Tat tak kacau orang maa... Ah Tat cuma sibuk berniaga di bazaar ramadhan.... kesibukkan hingga menghasilkan keletihan dan kepenatan .... letih woo ..walaupun berniaga selama empat jam saja.... lu orang tentu mau tau Ah Tat berniaga apa... ke langsung tak mau ambik tahu pun  ... Ah Tat tak kisah pun he he he tapi Ah Tat mau juga bagi tau.... Ah Tat berniaga kuih muih maa untuk berbuka puasa... bukan mau kaya pun..saja seronok seronok mencari pengalaman...gitu..he he he... memang seronok pun... tinggal dua hari saja lagi Ah Tat mau meniaga...esok dan lusa ...hmmm...selepas itu kembalilah seperti sediakala ... Ah Tat pasti merindui masa seperti ini... huaaaa.... tapi tempat Ah Tat berniaga manyak artis juga la Ah Tat jumpa... hoiyooo .... dia orang tarak perasan Ah Tat maa..pasal Ah Tat bukan orang popular...... jika ada sesiapa kawan kawan yang mau menterjah Ah Tat marilah sini bazaar ramadhan Tmn Tun gerai no 51 sebelah kiri putu piring...sebelah kanan beriani gam..ho hoh oh.... Ah Tat dan bini Ah Tat ada jual itu kuih malaysia maa... ho ho ... satu lima puluh sen maa.. beli 5 biji Ah Tat kasi harga dua ringgit... he he he... gerenti sedap punya maa.. Ah Tat jual barang baik punya maa..... marilah lagi dua hari saja lagi maa... lepas itu Ah Tat tarak meniaga lagi maa....
dan sempena kesempatan masa terluang ini... Ah Tat juga ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa atau telah mencuit hati yang menyebabkan kemarahan ... Ah Tat minta ampun dan maaf... dan juga Ah Tat sekeluarga mengucapkan selamat hari raya yang bakal menjelma kepada kawan ... rakan taulan sahabat handai di alam maya ini.... moga aidilfitri kali ini lebih bermakna buat kalian semua... Ah Tat sayang maa lu orang semua....





P/s : Ada kesempatan akan Ah Tat terjah kalian semua... maafkan Ah Tat....sedih la pulak ...he he he




40 Pengulas Sukan:

Caythrine Amanda berkata...

selamat hari raya..

ZWAN SABRI berkata...

Aiseyh, klaw dekat, bolehla p sana n beli kuih ah tat.. btw, nanti klaw nampak artis, kata zwan kirem salam naa.. depa mesti kenai zwan punya.. HEHE


MySuaraBlog: Segmen Di Mana Anda Beraya Tahun Ini Bersama Phat Corner

EzayHadry berkata...

ala..takde kat KL klu tak nak gak jenguk..hehe kuih ropa ade? :P
selamat berniaga..selamat hari raya gak

dill berkata...

Ijat!

Salam Aidilfitri! lepas ni sila qada' entri2 kamu tau. haha!

taman tun? tak pnah sampai. ngee~

dill.

Tukang Karut berkata...

oooo... patut la tu hari kata bazar taman tun meriah...

M a W a D D a H berkata...

mesti sedap kan kuih muih yg ah tat buat...kalu ade kat sane, boleh la terjah sana...nak jugak merasa kuih ah tat...hihi

Miz Novexx berkata...

selamat hari raya!!!
maaf zahir dan batin
hah! raya ni jemputla datang umah ye
tapi takde duit raya
(^___^)V

Afzan A.M . aka skywalkerafz berkata...

Salam, Ah Tat...wah manyak syiok meniaga ha...klu ade pluang mau lagi kaaa....kita kasi tolong menolong maa...

missSenget berkata...

wah ah tat..

manyak masyuk woo jual kuih..

bole dpt duit raya tak ni?

Princess Tutu berkata...

salam ramadhan mr.iz..hahahahahaahaha...selamat berpuasa, selamat berbuka, selamat bertarawih dan selamat bersahur tuk mr.iz sekeluarga... hi3...

aleen aiden berkata...

wah,teringin juga nak tolong2 org meniaga kat bazar ramadhan.mcm seronok!hee

selamat hari raye.. ;)

sayangku azida berkata...

iyela ah tat..ali-ali wa sama lu jumpa artis2 malaysia..yang paling ah tat suka kan geng...itu penyanyi ISABELLA,pheewiittt
tapi dia bili itu putu piling..wa tanya sama ah tat , lu mau amik gmbar sama dia ka..tapi ah tat malu ma..haiya..sudah sebelah2 saja maa..susah mau jumpa maa,,,haiiyooo...hehe..

khaifaiz berkata...

selamat hari raya bro

~SaL IjOu~ berkata...

Ah Tat suda mali..
selamat bergumbira di hari raya ya..~ ^^

Titisan Hujan berkata...

aii..dlm sedih pn hepi lg tu.eheheh

patot la lama xnmpk.bizi kt bazar upe nye.bgus la Mr Iz ni.moga terus murah rezeki

bunga berkata...

selamat hari raya n merdeka..maaf zahir dan batin..:)

bunga berkata...

selamat hari raya n merdeka..maaf zahir dan batin..:)

Mr iz berkata...

cythrine amanda - selamat berhari raya juga ye... berhati hati masa memadu atau berjalan jalan tu...moga selamat di hari raya...

Mr iz berkata...

zwan sabri - line clear zwan..no poblem nya... selamat hari raya maaf zahir dan batin... he he he

Mr iz berkata...

ezay - tak pe no halnya... kuih ropa tak da la... kuih berupa adala...he he he...slamat hari raya ezay ye...maaf jika ada salah dan silap ye...he he he

Mr iz berkata...

dill - ye cik dill ... he he he akan di usahakan ye cik dill... aikk takkan tak penah sampai kot... he he he...selamat hari raya cik dill ye... maafkanlah segala salah dan silap ijat ye...

Mr iz berkata...

tukang karut - he he he meriah la juga kat sini... he he he... selamat bercuti dan selamat berhari raya mr tk.... ampun dan maaf dari saya jika ada terkasar bahasa dan kata.... peace.. he he he

Mr iz berkata...

mawaddah - he he he Ah Tat mesti bikin yang terbaik maa... he he he...selamat hari raya cik addah maaf segala jika ada terlanjur kata mahupun bahasa ye...

Mr iz berkata...

mizz novexx - selamat hari raya juga ye mizz... maaf kan lah saya jika ada tersadung ayat atau bahasa ye... duit raya tak penting kot... yang penting ketupat rendang ...he he he... moga ceria di hari raya mizz...

Mr iz berkata...

mr afzan - ho ho ho ... ada ubi ada batas... kalau tak ada ubi tak ada la batas...he he he... tolon menolong tu penting...he he he.... Ah Tat kasi bikin batas ... itu ubi he he he lu kasi la tanam pulak maa... boleh punya no hal maa... Ah Tat ok maaa... he he he

Mr iz berkata...

miss sengat - haiyoo asal hali raye mesti mau itu duit raye... he he he... boleh maa... tapi mesti bayar balik maa... talak bunga naik woo...he he he...selamat hari raya miss senget maaf jika ada terkasr bahasa atau pun kata kata...kita hanya insan biasa... selamat dan berceria di hari raya ye...he he he

Mr iz berkata...

aleen aiden - memang seronok gitu...try la best pengalaman berniaga kat bazaar ramadhan ni cik aleen... he he he selamat hari raya ye cik aleen maaf kan jika ada terkasar atau terlembut kata yang menyababkan hati terguris atau terlukis... he he he ... selamat hari raya...

Mr iz berkata...

princess tutu - selamat segalanya ye cik tutu... begitu juga untuk cik tutu... selamat berhari ray maaf segala salah dan silap hamba jika ada ye... moga hari kemenangan lebih bermakna buat princess tutu ye... he he he

Mr iz berkata...

satangku azida - he he he malu lah darling... kita tak hensom he he he... kacak tu ada a sikit kan.... he he he... selamat hari raya untuk kita ye darling... he he he

Mr iz berkata...

khaifaiz - selamat hari raya khai... maff dipinta jika ada terkasar kata atau bahasa... kita insan biasa tidak ada yang sempurna... moga hari raya jadi yang terbaik buat kita... berhati hati masa memandu...

Mr iz berkata...

salijou - ye kita mesti bergumbira dihari raya... tetapi jangan sampai lupa diri maa...he he he...selamt hari ray cik sal...tangan dihulur maaf dipinta.. duit raya mahu juga... lemang ketupat rendang pelengkap segala...he he he... koga cik sal juga sama bergumbira di hari raya...he he he

Mr iz berkata...

titisan hujan - he he he disebaik kesedihan itu pasti terselit secebis kegembiraan buat kita menempuh lumrah kehidupan dunia... he he he...selamat hari raya cik hujan... maaf dipinta jika ada terkasar kata mahupun bahasa... moga hari raya penuh bermakna buat kita semua...selamat dan selamat segalanya... he he he he

Mr iz berkata...

bunga - selamat juga buat cik bunga... moga hari raya akan menjadi hari terbaik buat cik bugan seperti kembang mekarnya sang bunga tersenyum melihat keindahan alam disekelilingnya... he he he maaf dipinta jika ada tersadung bahasa dan kata... moga hari raya akan ceria bersama bunga... he he he

chemay berkata...

selamat hari rayaaaa.
:)

zati embong berkata...

at tat r.. Salam aidilfitri. Maaf zahir batin.. hihi

Wanita2u berkata...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

aisyah ahmad berkata...

wow!!ah tat si orang kaya baru...

selamat ari raye ah tat!!hehe

adwafarahin berkata...

slamat hr raya! :P

Aida Omar berkata...

hello ah tat..anak kucing yang beranak kt blog ah tat ada lagi x? nak boleh? :P hehe..

Siti Aziz berkata...

salam...muncul juge akhirnya...ha3.....moga mr.iz sekeluarga ceria sokmo...amin....

selamat hari raya!!! woooohaaaaa \o/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...