Rabu, 1 Jun 2011

Sakit......




kelamahan melampau..........


  yang pertama sekali ...minta maaf la pada geng atau pun kawan yang mana telah datang melawat rumah buruk aku ni....masalah nya sekarang ni aku masih tak berapa nak sihat... sakit... demam la kira nya.. dari hari ahad hari tu ..sampai lah ke hari ini.... deman panas ...batuk yang menyebab kan kepala aku bertambah pening.... ni pun baru rasa nak ok sikit.... ni pun boleh la melayan itu pun sekejap je... pasalnya bile pandang je laptop ni... mata dah mula berpinau pinau.... duniaku rasa berpusing pusing..... cuba juga nak melawan kesakitan yang mendatang... tapi apakan daya... kelemahan melampau agaknya..... akan aku terus melawan kelemahan itu....jadi nya aku minta maaf la pada geng dan kawan yang mana datang melawat ..... hanya mengharap doa kalian supaya kelemahan ini hilang dalam diri aku..... nanti bila kelemahan itu telah lenyap akan ku terjah ke rumah kalian semua....

39 Pengulas Sukan:

ïêmå å¢klê§ berkata...

kalau demam memang pening la nak hadap laptop...
tido n makan ubat jela...
hope boleh sembuh dengan cepat....

adwafarahin berkata...

demam panas besela..mmg x larat sgt2.
semoga cpt sembuh.bykkan berehat n jgn lupa mkn ubt!

:)

Nasriq berkata...

Demam panas? baik pergi check bro.. apa2 pun rehat2 jea... laptop tu duniawi jea...

dill berkata...

ijat, pegi check. risau takot ape2. sekarang ni bukan tentu. elakkan tengok laptop. makin sakit kepala nanti. makan ubat ikut preskripsi.

doa ijat cepat sembuh. ameen.

dill.

missSenget berkata...

moga cepat sembuh~!!

:)

Encik MamaT berkata...

semoga cepat sembuh bro... :>

khaifaiz berkata...

moga cepat sembuh bro

gigiAriEma berkata...

makan la ubat gigi . mesti lega sakit tuh. ngee :) :P

zati embong berkata...

ijat da siht belum ni?jangan lupa makan ubat k.

M a W a D D a H berkata...

alahai..kesiannya demam...jgn lupa mkn ubat..hope skrg ni dah ok la ye..:)

Ezay Hadry berkata...

ezay baru je sembuh....demam panas gak...moga cepat sembuh ye..minum air banyak2....

Cik SHiNJU berkata...

get well soon..
jgn culas makan ubat yek..

Kak Sal berkata...

emm..blom sihat ke Mr Iz..?? senyap jer...x de entry terbaru pun....:(

JARI TERBARAI berkata...

banyakkan minum air masak, jangan lupekan air sejuk, tu ubat mujarob... moga cepat sembuh ;)

Surie berkata...

Salam..dh ok tak skrg?Get well soon ya!

KUREKURE COMEL berkata...

mr iz....hope cepat sembuh tau...
mina kemain lama tak dtg cni..aduhaii...

Miz Novexx berkata...

semoga cepat sembuh yer.... sakit ni ujian tanda Tuhan sayangkan kita, kan kan?? (^_^)

Siti Aziz berkata...

semoga cepat sembuh..jumpa doc..jangan lupa makan ubat.. rehat secukupnya, jangan asyik berkurung dalam bilik,jalan2 ambik udara segar jugak.. banyakkan minum air kosong w/pun tekak terasa pahit nak menelan makanan..

semoga cepat sembuh...amin...

aleen aiden berkata...

get well soon hencek iz!

Mr iz berkata...

iema ackles - terima kasih cik ye...

Mr iz berkata...

adwafarahin - terima kasih mengingatkan...

Mr iz berkata...

nasriq - terima kasih bebanyak en nasriq.. mesti g tu...

Mr iz berkata...

cik dill - thanks cik dill

Mr iz berkata...

cik dill - thanks cik dill

Mr iz berkata...

miss senget - begitu lah harapan

Mr iz berkata...

en mamat - thanks bro mamat

Mr iz berkata...

kahifaiz - terima kasih bebanyak khai

Mr iz berkata...

gigiariema - tips cik gigi banyak membantu...he he he

Mr iz berkata...

zati - terima kasih cik jat...dah ok dah ni

Mr iz berkata...

mawaddah - terima kasih cik addah ye

Mr iz berkata...

ezay hardy - terima kasih ezay

Mr iz berkata...

cik shinju - thanks cik shinju

Mr iz berkata...

kak sal - skarang ni ok dah... full sevis...he he he

Mr iz berkata...

jari terabai - terima kasih bebanyak ye

Mr iz berkata...

surie - terima kasih cik surie ye

Mr iz berkata...

kure kure comel - terima kasih cik mina...tak pe paham tu...he he he

Mr iz berkata...

miz nouvexx - ye betul kata cik miz..kan kan kan ..dan terima kasih juga ye...

Mr iz berkata...

siti aziz - terima kasih teramat pada cik siti.... terharu la pulak ni....

Mr iz berkata...

aleen aiden - terima kasih aleen ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...