Isnin, 18 Julai 2011

Cari pasal

Macam macam hal boleh berlaku time sekarang ni... tak paham aku....sikit sikit nak kecoh... bukan apa pun...tak adanya nak makan hati pun...he he he.... tu lah bila kita yang kena gelak tak ingat ... dah terhantuk baru nak tau lebamnya macam mana kan...he he he he.... tapi zaman sekarang serba canggih manggih ni memang bahaya... zaman it... internet bergerak  yang tak payah kena bayar monthly pun banyak juga time zaman sekarang ni.... fuuh ada lagi yang masih tak ingat diri tu....he he he he..... tapi nak buat macam mana... paham paham sendiri sudah la.... janji kita tahu siapa diri kita... orang lain bukan nak ambik tahu pun ... yang banyak ambik modal je....
tapi betul juga tu semua nak kena jaga time sekarang ni... yang berlubang kasi tutup rapat rapat... yang busuk kasi sembur minyak wangi berdozen dozen... lepas tu buat derk je... he he he kalau tak kes naya.... dunia oh dunia..... ada mata pandang...ada telinga dengar... ada mulut diam... he he he  .... kalau ada blog.... he he he...agaknya macam ni kot...he he he

 

Blogging Blackmail


p/s : pandu cermat jiwa selamat.... he he he he.... lama juga bertapa ni... sorry geng... mencari damai gitu...he he he

20 Pengulas Sukan:

dill berkata...

ijat! rindu kamu!

dill.

Titisan Hujan berkata...

sudah cukup ke aman damai ni???

sambungan..ingatlah orang yg tersayang

Tukang Karut berkata...

menuntut di Gua mana wei... lama menyepi... mesti dah penuh ilmu didada ni...

khaifaiz berkata...

bolehlah turunkn ilmu di dada tu... kasi manfaat ckit kt kwn2 ni

ïêmå å¢klê§ berkata...

dah jumpa ke damai 2 lari kat mana??hihi

~SaL IjOu~ berkata...

moga2 sudah ditemui damai yang hilang~ ^^

zati embong berkata...

ketemu x jat damai 2?

Eda berkata...

uik..mengapakah?

Encik MamaT berkata...

biasa la.. manusia ni.. suka lihat orang.. diri sendiri penuh cela tanak cek.. heehe

aisyah ahmad berkata...

tapi kan Mr. Iz..seklai sekala cari pasal best jugak kan..heheh..

Mr iz berkata...

cik dill - walla cik dill rindu saya... sama juga ni...he he he

Mr iz berkata...

titisan hujan - ye betul tu...ayat terbaik gitu...he he he

Mr iz berkata...

tukang karut - tak da mana lah kat sini aje... gua dah roboh...he he he...

Mr iz berkata...

Khai - ilmu kelakian banyak la mau ke...he he he buat bekalan masa hadapan gitu...he he he

Mr iz berkata...

iema ackles - lari lari kat taman je... semput semua ni...he he he

Mr iz berkata...

sal ijou - belum lagi jumpanya...yang terjumpa komplek damai je...

Mr iz berkata...

zati embong - tak kejumpaan lagi cik jat...kesesakkan yang datang ni.... sesak nafas pun ada jugak ni...

Mr iz berkata...

eda - seperti bernafas dalam lumpur ni... macam lirik lagu kumpulan wings gitu...

Mr iz berkata...

encik mamat - betul kata en mamat mereka ni kekadang rasa diri mereka cukup sempurna ...walhal...

Mr iz berkata...

aisyah ahmad - betul tu cik aisyah untuk bermanja no hal nya... he he he...line clear...untuk merapatkan..he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...